Chalalalalalalalaaa.....

Idag har ja verkligen ingen fantasi, men ska göra mitt bästa.
 Idag har jag verkligen inte gjort nånting, skjutsat och lämnat wilma på dagis,
 de är ju så kallt och tråkigt. De kan gärna få ligga på 3-5 minus,
 de räcker tycker jag. Jag går bara och väntar å väntar på att mitt taxikort
 ska komma så man får börja jobba snart. Läääääängtar :)
I morgon ska vi åka en sväng till Gävle och gå på hockey,
ska bli kul att åka iväg en sväng :) Wilmis får vara hos mormor :)
 nej nu ska ja slöa med gubben min i soffan,
 wilmis har lagt sig, så nu blir de slöa innan sängen, snart helg igen,
 kära nån va veckorna går. ajja, ha en skön kväll alla.
 Tack för mig!


Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0