Världens sämsta bloggare!!

Men hej å hå, nu är jag tillbaka, jag måste verkligen va världens sämsta bloggare.
 Men nu har foffis hjälpt mig och gjort om min blogg, vart såååå nöjd.
Tack snälla Foffen :) Så nu måste jag ju försöka skärpa mig.
 De har ju hänt en hel del sen jag skrev sist. Vi har ju fått barn,
En liten flicka som fick namnet Wilma, hon är de bästa som hänt
oss och hon är en liten solstråle som lyser upp vårat liv.
Hon är snart 1,5 år, helt otroligt va fort tiden gått. Wilma har precis börjat på dagis nu,
och de har väl gått bra tycker vi, hon blir lite ledsen ibland när man ska gå,
men de går över fort. Det är helt Underbar personal på dagis
och de känns jättebra att lämna henne där. Hmm.. vet inte va jag ska berätta mer, men jag ska verkligen försöka skärpa mig med bloggandet. Är de nåt ni undrar så fråga på ba :)
Nu ska jag slänga mig i duschen och sen slappa lite innan sängen. Snart Helg :)

Hej så länge!!


Kommentarer
Postat av: Foffen här!

Men guud va roligt att du börjat blogga igen!! ;) Hehe..

Kul att du blev nöjd, å ja hoppas att du kommer fortsätta skriva nu då :)

2011-11-11 @ 00:18:30
URL: http://foffen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jaa hon är ju så fin, kan undra vem hon fått de ifrån? ;) kan de va från snökasläkten? hon har väl inge hängögen e? eller va säger du foffen? :) hahaha

2011-11-11 @ 08:13:31
Postat av: Cissi

Som du ser foffen så har ja inte fått till de med komentarerna, vet fan inte va ja lyckades med :)

2011-11-11 @ 08:14:47
Postat av: Anonym

Hahah, jaa precis svaret blev i lite fel inlägg här, men de gör väl inget :)

Jaadu, kan de va de kanske? Men nå hängögen har hon då inte fått än isåfall, iaf ;)

2011-11-11 @ 22:00:16

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0