Julen är här (snart)

hej å hå va fort tiden går, man hinner inte med, lite synd att snön försvinner,
 kunde väl fått ligga kvar när den väl kom tycker jag.
men sånt är livet. Vart en dryg vecka måste jag säga.
I måndags vart de ut på en jobbsväng, roligt va de, och kändes kanon.
 Sen lyckades jag hamna på akuten härom natten,
fick så fruktansvärt ont i magen så de slutade på akuten,
 fick smärtstillande och sen hem, så de vart inte så mycke mer än de.
 dom kan inte heller säga va de va, kanske man fått i sig nåt skit bara,
 för nu är ja tillbaka på banan igen. Känns inte alls dumt.
Och nu är de fredag IGEN, kära nån va fort veckorna går,
drygt en vecka till jul, känns verkligen inte som de.
men de blir nog bra. De är ju nattöppet på knådasport ikväll
 så får väl se om vi hamnar där en sväng kanske.
Nåt ska vi nog göra iaf. I morgon ska vi ut och leta oss en gran :)
 Myyyys säger ja bara. ska bli kul att se hur wilma reagerar på den :)
 jaja nog om de. Nu ska ja tvätta kläder och Wilmis.
 Trevlig helg kära ni.
Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Foffen

Ååh, va mysigt med en riktig gran!! De var det längesen vi hade nu =/ Hoppas att ni hittade en riktogt fin en! :) Haha, Wilma lär nog älska granen! Har säkert svårt att låta bli den ;)

2011-12-18 @ 23:13:25
URL: http://foffen.blogg.se/

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0