Godmorgon Godmorgon!

Hejsan svejsan, världens sämsta bloggare som talar :)
haha, tänkte jag skulle klämma in ett inlägg så här på morgonkvisten.
 Jag är i vecka 25 nu (24+2) helt otroligt va fort de går,
de är en jäkla fart i magen nu, mest fart är de nog på kvällarna
när man ska lägga sig, riktigt mysigt,
sparkarna börjar blir så himla starka nu,
 älskling fick sig en rejäl spark igår, man såg verkligen hur han sken upp,
 som ett litet barn på julafton, han låg och
 pratade med magen en lång stund efter,
mysigt att se hur han längtas <3<3
Hmm..idag är de iaf fint väder, jag är fortfarande sjuk,
 så de blir nog lugnt för min del, ajja,
Nu har jag skrivit några rader iaf.
Ha en bra dag min vänner!

Tjing Tjing


 
Bilden är från förra våren, ååå va jag längtar tills dom här små kikar fram igen :D


Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0