Lyckad dag!

Ja man kan inte säga annat än att denna dag varit mycket lyckad, Har förmodligen fått jobb på AT-Träkomponent här i Edsbyn, de är bara en vanlig träindustri. Jag ska iaf börja med några veckors praktik, max 4 veckor, men skulle tro att de blir ca två veckor, och om allt funkar bra och rullar på så låter de som att jag får anställning :D känns så jäkla bra, försöker att inte hoppas för mycket för då blir man bara besviken om de inte går som man tänkt sig. men långt där inne så hoppas man såååå innihelvete :) Men de är bara att vänta och se. Så de vart ju automatiskt ett besök på arbetsförmedlingen också, hämta papper och grejor, ska tillbaka till AT i morgon och skriva papper. Så blir de väl första arbetsdagen på Måndag :) Efter jag varit på AT så skulle jag och Elin till bollnäs, Elin skulle till tandläkaren en vända sen hamnade vi en snabbis på Lidl, Jysk och Rusta, sen for vi till veterinären med Dio och Zelda, dom fick sista valpsprutan idag, de gick jättebra, Dio satt och gäspade när han fick sprutan, kaxigt ;) När vi kom hem så vart de nån cigg på Ondahl och Elins altan innan de va dags att dra sig hemåt för att hjälpa älskling att klippa gräsmattan, de tar typ tre timmar att klippa våran jäkla gräsmatta, usch, men nu är de gjort. Har precis glott på Idol nu, älskling och Dio ligger i soffan så jag ska nog också gå dit och krypa ner.

Tjing Tjing

Våran lille Dio <3<3


Myspys i soffan, mina sötisar <3<3<3


Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0