De va inte igår....

Jag tror jag är den sämsta bloggaren i världen :) haha! men känns inte som att jag har tid, önskar att ja va bättre på de, men men! Ja va ska man säga nu då, jobbar för fullt iaf, fick färlängt två veckor på AT, sen får vi se hur de blir. I morgon blir de lite övertid också, kommer bli segt kl 1 när man vet att man ska åka hem egentligen, men som sagt, skönt när lönen kommer. Idag vart de ut i skogen med vovvarna, Elin jobbar kväll och Ondahl är ju helt jätte sjukskriven, så vi åkte dit och tog med deras vovvsar också, så nu är de lugna puckar kan ja lova, dom sprang som tokar! Sen va vi till mammsen en vända, men hon va ute och traska, så fick jag en matdosa av snälla lilla mamma <3 så nu blir de nog bara att sega lite i soffan! :) Längtar till lördag morgon nu, de är de mysigaste på hela helgen, man ligger och drar sig lite extra, men kliver upp lagom till solen börjar gå upp och när de är massa frost överallt, går en promenad med älskling och Dio, sen hem och äter en mysig lördagsfrukost :) inte mycke som klår de inte! nää, nu ska ja krypa ner i soffan och titta på tv innan de blir sängen, man är så jävla slut på mornarna, kliver upp 04:45 varje morgon, något trött man är, så inte konstigt att man längtar till helgerna :) jaja, ska FÖRSÖKA bli bättre på att blogga, men lovar inget, haha! Tack för mig så länge!

Tjing Tjing




Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0