Torsdag och morgonmys...

Man kan inte säga annat än att veckorna går fort, dom bara öser på!
Och snart mina vänner är de JUL :D mysigt,
 så jäkla mysigt när man får börja plocka fram ljustakar och pynta och greja,
sen får man ut och leta gran, de är riktigt mysigt.
Det svåra med Julen är alla julklappar,
 jag har inte en aning om va jag själv önskar mig och inte en aning om va ja ska köpa åt alla andra,
 hmm...tål att tänkas på! Nu får vi bara hoppas på en vit jul också,
 de ska ju va tokmycket snö när man letar gran,
 man ska verkligen få plumsa fram i snön, de hör liksom till :D
Jag och Dio har iaf haft morgonmys i soffan, gosade ner oss under en filt och tittade på tv,
han börjar ju som sagt att komma in i trotsåldern,
 men dom är ju ändå för mysiga dom små liven :D
nej, nu måste jag pallra mig ner i tvättstugan och tvätta lite.  tack för mig så länge!

Tjingeling



Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha jasså du cissi, kör du också på tjingeling ;D Du det där med plumsa fram genom snö.. det är väl just där inne i masssa snö och skog som det är varg? Undra om ni 3 får leta gran utan mig!

2009-11-12 @ 12:45:22
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Cissi

haha oj, kör du också med de :P jag kom inte på nåt annat att skriva, haha! joo du, du ska allt me du också :D och tack för hjälpen med bloggen, skit nöjd :-P

2009-11-12 @ 13:49:00

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0