Måndag....

Jag är proppmätt ska jag börja med att säga :) har nyss lagat lite mat,
 älskling va så hungrig,
så va tvungen att mata honom lite!
Idag har bästaste Jenna hjälpt mig designa bloggen lite, mycke mycke nöjd!
Klämde en lunch tillsammans också, mammsen va också med, jätte trevligt.
nu blir de liten stunds vila med maten, sen ska jag till Elin och ta en promenad med
vovvarna, tror de blir de byvända, så vovvsarna får bli van bilar och folk. Dio verkligen
älskar folk, han vill hoppa på ALLA! Kan bli lite smått pinsamt ibland,
men vi jobbar på att få honom att
sluta med de.
Annars är de rätt lugnt nu tror ja, händer inte så mycke. Lite less på
pengar just nu, har lagat bilen nu också, bytt framruta, och lite andra
saker, plus fyra nya vinterdäck :S
allt kommer väl gå på 7-8 tusen :( usch, tråkit när de blir såna grejor,
men men, sånt är livet, man måste ju ha bilen.
Jaja..ska sluta gnälla nu, tänk positivt Cissi :D



Tjingeling



Börjar bli frostigt och kallt ute nu.


Kommentarer
Postat av: Jenna

lfmfmfmdfmdskm

2009-11-09 @ 17:37:50
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Cissi

Snyggt jenna, väntar bara på att stora bilden ska kika fram nu :D

2009-11-09 @ 17:46:32

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0