Första advent & Julskyltning

Ja då va de första advent, fått upp gardiner och ljusstakar,
så nu är de riktigt mysigt hemma. Julen är verkligen speciell :)
Igår var vi iallafall till Ondahl och Elin, vi käkade tacos och hade mysigt,
 sen spelade vi lite spel och hade allmänt trevligt, skönt med sånna helger.
 Idag har vi inte gjort så mycket alls,
vi hade en lång mysig sovmorgon,
tittade på en film och bara gosades i sängen :)
man ska vara rädd om varandra och visa uppskattning och kärlek,
 min gubbsa är mycket bra på de, han gör mig sååå lycklig <3<3
 Ikväll tror jag vi ska åka ner på byn en vända, är ju julskyltning där,
de brukar väl inte vara så jätte speciellt,
men de hör liksom till julen, vi har alltid varit på den så länge ja kan minnas.
 Det är ganska trevligt när hela byn är full med folk och små barn
som bara lyser för att julen snart är här :)
så de blir lite vila nu och sen ta med vovven och åka ner på byn.
 Mår lite bättre idag också, har ju tagit den där jäkla gris-sprutan,
 så man har varit lite seg, ont i armen och sånt.
men nu så är de på rätt väg tror ja :)
 jaja, skriver mer när jag har tid. 
Tjing Tjing 



Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0