Solen tittade fram... :)

Idag har vi hunnit med en hel del faktiskt, duktiga oss :P I morse målade vi igen, börjar bli skapligt less på att måla nu, när altan är klar så ska jag aldrig hålla i en pensel igen :) haha! Sen åkte vi till Trönö och lånade fredriks morbrors jenkare, en riktigt fin Pontiac star chief :P sen va vi till skrot nisse och fixa ett hundgårdsnät, är ju dags att snickra ihop en hundgård snart innan våran lilla valp kommer :) Sen for vi hem och Tommy, Kerstin och Markus kom från Ö-Vik, mycke trevligt med gäster :) så i morgon blir de nog lite cruising på byn! så vi hoppas på fint väder, idag va de riktigt trevligt väder måste jag säga, men kvällen kunde inte ge fan i att ta med sig en regnskur ändå, men men... Vi va även ner till Öjeparken en vända, de va plywood där ikväll, lite musik och bara sitta på en filt och umgås! men nu ska vi knöla ner oss i soffan och glo på Småstadsliv :) och kanske knäppa en kall öl eller två ;)

Tjing Tjing








Måste bara lägga upp två bilder på våran gullegris :)



Lilla Dio <3<3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Men guud va söt han är Dio ! Jag är inte alls avundsjuk, inte alls.. jag lovar... ! :D

2009-07-23 @ 00:12:30
URL: http://jeeennaaa.blogg.se/
Postat av: Cissi

hahaha förstår de, jag lovar att du ska få gosa hur mycke du vill med honom :P

2009-07-23 @ 22:41:18

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0