Fredag kväll....

Idag har vi inte gjort ett skit, bara suttit hemma å segat, va så jäkla uttråkad ett tag så ni kan inte ana. Men sen satt jag och messade med Klas, och vi slog våra kloka hjärnor ihop och drog till med en spelkväll, ringde bror och lyckades få med honom också :) den enda som saknades som är lika slög som vi, de är Jenna, du skulle varit med du också :P men i morgon kommer du hem igen så då jävlar :P men vi började med att spela bluffpoker iaf, mycke roligt spel, plus att vi är så slög hela högen så de blir så mycke tok och garv hela tiden, sen avslutade vi med en omgång Geni, Fredrik mitt lilla geni vann som vanligt, men vi hade sååå roligt. Klas och Sverre hade med sig massa gott, så himla gulligt av er underbara människor. Fler sånna kvällar vill vi ha :) Dio va ju också med och härja såklart, lika full fart som vanligt. Så nu blir de ut och kissa vovven, sen mysa i sängen med en film, måste försöka att somna i tid ikväll, för i morgon är vi bjuden på dop i Sundsvall, de är Simon och Maries lilla pojk Elliot som ska döpas. Så då måste vi va pigg :) så jag tackar för mig och säger God Natt

Tjing Tjing


Dio gillar att busa med farbror Klas :D


Älskling, Sverre och min slöga bror va också med denna trevliga kväll :D


Våran lilla going <3<3 Han älskar när de kommer folk och busar med honom :)


Lilla Elliot ska döpas i morgon! Men han är lite större nu än på bilden, en riktigt stor kille :D

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jaaaaaa jag också vara med nästa gång :D

Cissi kan inte jag få ha kul med din blogg någon dag och göra iordning den jag blir så sugen !! Haha. Vi kan ju lägga till så du får en egen bild som bakgrund och sånt. Jag tycker du ska byta till blogspot !

2009-08-22 @ 00:39:26
URL: http://www.jeeennaaa.blogspot.com
Postat av: Cissi

Haha klart att du ska va med nästa gång, de har redan jag och klas planerat :P joo visst kan du få de, ja kan tamefan inte ja, så då får du mixtra ;)

2009-08-22 @ 20:26:15
Postat av: Jenna

Men Cissi vi gör en blogspot.com istället till dig :D :D :D !!!!! Så kan jag göra jätteeefiiin

2009-08-23 @ 21:08:29
URL: http://www.jeeennaaa.blogspot.com

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0