Kalla Vindar!

Nu ni, två inlägg på två dagar. Känner mig hurtig!
Har väl inte så mycket att säga egentligen, vart bara sugen på att klottra några ord.
 Fyyy va kallt de är alltså, man har ju blivit lite bortskämd den här milda vintern.
 Väntar på att gubben ska sluta så ska vi tvinga oss ut på en promenad i kylan,
 men lillfia får nog stanna inne med farmor.
 lite väl kallt åt henne som bara sitter still i en vagn.
Men vi ska iaf pina oss runt byn ett varv. sen blir de nog lugna puckar.
 Tror inte vi ska göra nåt speciellt. Mysa i soffan och kanske se nån bra film,
 och tänka på hur kallt de är utanför fönstren :)
jag längtar sååå mycket till våren, tänk va härligt när de
droppar överallt och fåglarna vaknar till liv, guu vilken härlig årstid
 vi har framför oss, sen hoppas vi på en riktigt bra sommar :)
 tror detta kommer bli ett jäkla bra år, känner de på mig.
å snart är de helg igen, kära nån va veckorna flyger fram.
 Men guu va ja babblar. nu ska ja stoppa i Wilmis lite käk.
 Tack för mig!


Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0