14 Februari - Alla Hjärtans Dag!!

Måste väl skriva ett litet inlägg på alla hjärtans dag.
Denna helg har varit fruktansvärd. hela familjen har haft magsjuka ifrån helvetet. Usch å fy,
men nu är vi pigg igen.
 Äntligen, kändes som att de aldrig skulle ta slut.
Men  nu är vi på banan igen. jaja, nog om de.
 Idag är de iaf alla hjärtans dag, då man ska visa varann uppskattning
och massa massa kärlek. Fin dag med andra ord.
Men jag tycker att man alltid ska visa varandra det,
så denna där är inte så speciell för mig iaf, den är bara lite extra mysig,
 så jag har bakat en kladdkaka så vi kan mysa lite tillsammans sen hela famijen.
 Jaja de vart ju lite iaf.
Ha en SUPER Bra Alla Hjärtans Dag allihopa :) <3 <3 <3
Tack för mig!!


Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0