Jobba Jobba, Joooobba!!

Gu va bedrövlig jag varit med bloggandet. Så nu ska ja kluddra ner några rader.
 Det har väl egentligen inte hänt så mycket. Det rullar väl på som vanligt.
 Påsken va seg, wilma va sjuk nästan hela tiden stackarn, men nu är de full fart igen.
 Jag själv bara jobbar å jobbar,, har ju hamnat på SP igen också,
 inne på sjätte veckan tror jag, sen full fart med taxin.
Man känner sig trött i kroppen. Men kul när löningen kommer :)
Tur man har mycke energi att göra av med :)
Fredrik håller också på och tar taxikortet nu, han klararde två prov igår,
jag är stolt flickvän :) ska bli skönt när man är två som kan hjälpas åt :) 
I lördags vart de en liten sväng till bollnäs och lite handling,
ny jacka och skor till wilmis, vart så fin så.
Och nu på lördag blir de nog en sväng till borlänge, jakt och fiskemässa
och skulle tro att jag hamnar på kupolen en sväng :)
 Det vart ju några rader iaf, och återigen säger jag att jag
ska FÖRSÖKA bli bättre med bloggandet :)
Tack för mig!




Slänger med en bild på våran älskade solstråle <3


Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0