Helg och julpyntning!

Ååå va härligt med fredag igen! vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag.
 Jäklar va de blåser ute, hela kåken vibrerar,
 vi som tänkte ta en morgonpromenad, men vi får hålla oss inne tror jag.
 Tommy och Kerstin anländer till knöa idag,
 så ska väl iaf träffa dom och surra lite.
Nu börjar advent närma sig, ska bli så mysigt att göra lite juligt här hemma,
 men håller mig nog tills i morgon iaf :)
sen på söndag blir de nog ner på julskyltningen en vända,
 de hör ju liksom till :) Ska nog försöka lura med mig gubben
 i morgon och julhandla lite också :)
Skulle inte va så dumt med lite snö heller faktiskt, de hör ju också till,
 blir lite konstigt att julpynta om de inte är nån snö.
men men, ingen som rår på vädret, så bara att vänta.
 Nej nu måste jag göra nån nytta.
Trevlig helg på er alla!
 Tack för mig!


Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0