Farsdag & Morgonpromenad

Hej hallå! Nu är de dags för ett inlägg igen, han inte skriva nåt igår,
 va fullt upp hela dagen! Firade farsdag för fulla muggar,
 Fredrik fick present av wilma och vi hade en riktig mysdag.
 Sen vart det en sväng till min pappa,
där fick vi god mat å efterrätt, alltid lika gott :)
och de va fullt ös med alla barn :)
sen nästa pappa vart håkan, så då hamnade vi där och fick ännu mer fika :)
 Mycket trevlig dag! Nu på morgonen så startade jag och Wilma med grötfrukost,
 sen en härlig morgonpromenad i de sköna vädret,
ååååå jag älskar att de inte är nån snö :)
fast de får gärna komma så de är lite snö runt jul,
de hör ju liksom till!
Nej nu ska jag fortsätta med
lite tvätt och sen slänga ihop lite lunch till mig och Wilmis.
 Ha en bra dag allihop!
Tack för mig!

Mina två favoriter och hääärliga sommar!


Kommentarer
Postat av: Foffen

Ååh, va trvligt de lät :) Själv gjorde vi ingenting =/

Å du! Märkte precis en sak! Jag måste ha glömt att ändra färgen på texten för tid och datum, för de syns inte i inläggen! Sorry! Jag får försöka kirra det någon dag :)

2011-11-14 @ 15:11:20
URL: http://foffen.blogg.se/
Postat av: Cissi

jaha, men de har inte ens ja märkt, så de va ingen fara :)

2011-11-14 @ 18:03:33

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0