Ingen snö - Jul - Ikea

Men fyy va trög ja har varit nu, skärpning Cissi!!!!
Trots att jag inte skrivit nåt på länge så har ja inte så mycke att säga,
 men ska försöka. Vi har iaf haft en härlig jul,
va ju som vanligt ute i sista sekund med julhandling,
men de ordnade sig till slut. Vi va till min kära far på förmiddagen
 och fick massa gott fika och fina julklappar.
 Sen efter de hämtade vi upp mammsen och drog upp på Västra Hian 12
(För er som inte vet är de uppe hos svärisarna)
Där kikade vi på Kalle och ännu mer fika.
Sen vart de god mat och en jäkla massa julklappar. som sagt,
 en mycket fin dag. På juldagen åkte vi till Trönö för att fira Linnea som fyllde 15 bast :)
Och som säkert många andra håller med om så har vi en himla mysko vinter,
 gröna gräsmattor framme, känns konstigt,
men de är rätt lampligt också, men skulle va kul med en skotertur faktiskt.
 Jaja, nog om de. Idag har vi iaf varit på Ikea, Jag å gubben och Elin.
 Vart en mycke bra dag, fick med oss massa kul hem,
hittade lite kläder också, alltid kul :) Så nu har vi äntligen daskat ner röven i soffan,
 så nu ska vi slappa lite. Ja men ni fick ju lite att läsa iaf!
Tack för mig!


Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0