Bebis <3<3

Hej på er, tänkte att jag skulle skriva ett inlägg för en gångs skull,
 sämsta bloggaren i världen :)
 haha! Hmm.. vart ska vi börja?
Jag och Fredrik väntar iaf vårt första barn,
känns helt underbart, jag är i vecka 19 nu, (18+3) idag.
'Tiden går så fort, snart har man gått halva graviditeten,
häftigt, och iförrgår så är jag riktigt säker på att jag
kände första sparken från våran lille :D sånt man aldrig glömmer<3
 Vi har även varit på ultraljud för första gången,
 helt underbart, man såg den lille så väl, den gapade,
 knep ihop ögonen, gjorde kullebyttor och massa gulliga saker,
 man låg där bara helt stum och överlycklig, älskling va också helt till sig efteråt,
 kändes mer verkligt för honom också :)
 Så nu går vi bara och väntar, vi har datum 24Juli,
 så de är ett datum man längtar till kan ja lova :)
 Va ska ja säga mer då...Hmm...joo kan ju berätta att vi köpt ny bil,
 mycke nöjd måste ja säga, så våran kära volvo är såld nu,
 gammla bettan :D haha! kul med nåt nytt, jaja..de vart iaf ett kort inlägg,
 ska försöka skärpa mig :) hehe! Ha de gott så länge!

Tjing Tjing

Här är våran älskade <3<3 Huvudet och lilla armen, och små fingrar <3<3<3


Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0