Regn, Regn, Regn.......

Jag är så jävla less på de här pissvädret nu, kan de inte bli lite sommar snart?
Idag har vi iaf målat, målat & målat, huset är ju klart men ha altan kvar än, sakta med säkert går det framåt :) Fick åka på Edmarks och köpa mer färg också! Fredrik fick även pysa iväg på ett jobb i morse, men de va bara nere hos grannen så jag följde med honom :D Har nyss lagat lite mat också, älskling ville så gärna ha fläsk, potatis, vitsås & lingonsylt, så vi slängde ihop de. Så nu är de lata framför en film som står överst på listan! Det är ju så jävla tråkit väder så de finns inte så mycke annat att göra. Tänkte försöka komma ut på en promenad sen om de blir uppehåll i regnandet, men de ser inte så positivt ut!! Nej nu ska jag va social med Ida, hon skulle komma upp en vända, så vi får väl sitta och prata lite skit i regnet, kanske skriver lite mer ikväll om jag har tid :)

Hej så länge!





Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0