Första inlägget :)

Jaha, då va de dags för mitt första blogginlägg... Är faktiskt inte så aktiv vid datorn så vi får väl se hur detta kommer gå :) vet faktiskt inte vad jag ska skriva riktigt. Har iaf jobbat idag, älskling har semester så han har varit hemma och latat sig, haha nej då, han har faktiskt målat och varit så duktig så! de är inte så jättelångt kvar på våran altan nu, plus att huset är ommålat, känns skönt att de är gjort! Snart är de ju även dags för att bygga en hundgård, jag och älskling ska nämligen skaffa oss en liten vovve --Dio-- :D  14e augusti hämtar vi honom *Läääängtar* förutom de så är de väl inte så mycket som händer...eller joo förresten, drar till Norge på söndag med en hel hög tokar, de ska bli mycket trevligt! synd att vårat sommarväder inte är så positivt, men men, man kan inte styra över vädret. Nu har jag iaf skrivit ett kort inlägg, så nu får vi se hur de funkar framöver!!   Tjing Tjing
 



Kommentarer
Postat av: Jenna

Dags att uppdatera snart kanske ? :D

2009-07-21 @ 12:22:23
URL: http://jeeennaaa.blogg.se/

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0