Fredagsmys & Idolfinal

Ja va ska man säga? förlåt att jag är så kass på att blogga just nu,
har ingen ro att sitta vid datorn bara,
men tänkte att ja måste ta mig i kragen å skriva ett kort inlägg nu :)
Har väl inte så mycke att säga egentligen,
 kan ju berätta att vår kära lilla vovve har kommit in i nån fruktansvärd trotsålder :S
 ibland håller ja på att få psykbryt på honom, men som sagt,
 bara stå ut, de kommer gå över så småningom :)
 Nu är de äntligen fredag igen, vi ska se på idolfinalen och bara mysa mysa mysa :)
Jag tror Erik tar hem segern, men Calle är jäklit härlig han med.
 Men jag tror Erik är strået vassare :) jaja, ni fick ett kort inlägg iaf,
så jag tackar för mig och önskar er en trevlig helg mina vänner :D


Tjing Tjing

 


Kommentarer

Varsegod, kommentera:

Du heter?:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg?:

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0